niedziela, 9 listopada 2014

SZYJE SIĘ I SZYJE :-)

Halo, halo moi mili. A ja szyje i szyje. To już chyba jakieś uzależnienie jest. Ale do rzeczy. W ostatnim czasie uszyłam kolejny komplecik dla Jagódki. Tym razem  recykling z nie noszonych koszulek plus dzianina w motylki, którą kupiłam już bardzo, bardzo dawno temu. Komplecik bardzo słoneczny i letni ale w przedszkolu jest cieplutko więc będzie ok.



Jak widać Jagoda zadowolona :-)




Kolejne moje "uszytki" to oczywiście torebki. Tym razem nowy fason.





                                                Ta torebka też została wysłana na konkurs.




.




A na koniec chciałam Wam pokazać koszyk. Był to stary, zardzewiały kosz bez dna. Został oczyszczony, pomalowany i polakierowany. Dostał ubranko i sznurkiem owinęłam rączki. Teraz prezentuje się tak:



W sumie to sama nie wiem po co go zrobiłam, ale po prostu żal mi go było:-) 
Szkoda tylko, że nie zrobiłam zdjęcia przed :-) 

Pozdrawiam Was i życzę udanej niedzieli :-) 


5 komentarzy:

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....