sobota, 12 kwietnia 2014

URODZINOWY POST

Witajcie. Dzisiaj są moje urodziny. Sama nie wiem czy się z tego cieszyć czy już raczej nie. To już ostatnie z tych 30.  Ależ ten czas mi przeleciał. ..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
W miejscu kropek był cały mój wywód na temat mojego życia, moje przemyślenia, moje bolączki, łzy i  itp. W ostateczności go skasowałam, bo był bardzo osobisty i stwierdziłam że mój blog to przecież nie pamiętnik, i nie każdy chce czytać przemyślenia drugiej osoby. Więc z racji tego, ze to blog robótkowy to będę się chwalić moimi pracami.

Przez kilka dni cały czas dłubałam przy Decoupage i chciałam się wam pochwalić co mi wyszło.  Dorwałam dwie doniczki, które przeistoczyłam w fajne ozdoby



Fajne ? Czy tylko mi się wydaje, że są fajne :-) 

Zrobiłam sobie też kilka pisanek, żeby umilić sobie życie. Dwie kolejne już się robią :-) 


A na koniec pokarze wam romantyczne serduszko :-) 


Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę :-) 
Dziękuję, że tu zaglądacie , bo przecież bez was pisanie bloga nie miałoby jakiegokolwiek sensu :-)  


16 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze!!! i oby wena i cudowne pomysły cię nigdy nie opuszczały. a co do prac to oczywiście jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! Doniczki i jajka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pisanki i reszta również piekna,Ja tego niestety nie umiem więc zachwyt podwójny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin:)
    Prace cudne!
    Ostatnio szukałam nowych doniczek, ale takich jak Twoje nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doniczka w kwiaty bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda, że nie wiedziałam o urodzinach ;-(. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Czyżbyśmy rówieśnicami były;-)?)
    Decoupage rewelacja. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) To chyba na to wychodzi, ze jesteśmy rówieśniczkami :-)

      Usuń
  7. Piękne te jajeczka, a i doniczki mają w sobie wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę spóźnione, ale szczere życzenia dla Ciebie. Dużo szczęścia i radości i wielu pomysłów :) Wszystkiego najlepszego. Ola.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....