poniedziałek, 1 kwietnia 2013

GĄSIENICZKA

W KOŃCU  NAUCZYŁAM SIĘ ROBIĆ BRANSOLETKI GĄSIENICZKI, A TO DZIĘKI PRZEMIŁEJ OSOBIE, KTÓRĄ SPOTKAŁAM NA  "POLSKI BEADING-FORUM WIELBICIELI BIŻUTERII  I WYPLATANIA Z KORALIKÓW"   POLECAM TO FORUM Z CAŁEGO SERCA.
WCZEŚNIEJ PRZEKOPYWAŁAM INTERNET W POSZUKIWANIU TUTORIALA, JAK ROBI SIĘ TAKIE GĄSIENICZKI,  ALE NIGDZIE NIC NIE UMIAŁAM ZNALEŹĆ. NA FORUM ZADAŁAM PYTANIE I BARDZO SZYBKO DOSTAŁAM ODPOWIEDŹ. 



DLA ZAINTERESOWANYCH, JAK SIĘ ROBI TAKIE BRANSOLETKI TO,WYGLĄDA TO TAK:
NAWLEKAMY NA KORDONEK LUB NIĆ NASTĘPUJĄCE SEKWENCJE NA 6 KORALIKÓW :


BRANSOLETKA JEDNOKOLOROWA: 1A 2a 1A 9a
BRANSOLETKA DWUKOLOROWA: 1A 2b 1A 3a 3b 3a 

GDZIE:  A-TO WIĘKSZY KORALIK, NP : TOHO ROUND 8
                        a i b - TO MNIEJSZY KORALIK, NP: TOHO ROUND 11
A i a  TO NA PRZYKŁAD BIAŁY KOLOR,  b CZARNY  
SZYDEŁKOWAĆ TAK JAK SZNURY SZYDEŁKOWO-KORALIKOWE, OCZKAMI ŚCISŁYMI.
DZIĘKI TYM WIĘKSZYM KORALIKOM, BRANSOLETKA UKŁADA SIĘ NA PŁASKO. 

MAM NADZIEJĘ, ŻE WSZYSTKO JASNO WYJAŚNIŁAM   



13 komentarzy:

  1. Ja gąsienice zrobiłam ze dwie, teraz uświadomiłam sobie że nie pokazałam ich na blogu. Nie znałam techniki z większym koralikiem, ja używałam magatamy - czyli łezki. Teraz moja koleżanka używa rizo i świetnie wyglądają jak nogi gąsienicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę musiała spróbować:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wskazówki, są dla mnie bardzo przydatne. Zaczynam zabawę z koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze właśnie szukałam tutka na gąsieniczke i trafiłam do Ciebie i jakoś zrządzeniem losu też znalazłam kilka dni temu to forum ;) super tam prace pokazuja dziewczyny i służą pomocą a teraz dzieki Tobie wiem jak zacząć tą gąsieniczke wielkie dzieki milo mi że moge zostać obserwatorem Twojego bloga na pewno bede tu cześciej zaglądać przy okazji zapraszam do siebie;http://aneczkowzacisze.blogspot.com/ ja dopiero zaczynam blogowac ale i tak zapraszam pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi cię tutaj gościć;-) zaraz idę zobaczyć co u ciebie ciekawego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ... aha, ... że niby to proste, ...ja tego NIE KUMAM !!! :( - jeszcze
    ... ale kiedyś spróbuję, ... spróbuję - napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, a ja mam z tym problem ponieważ te wieksze koraliki "uciekają" mi i ukladaja sie na ukos.... Co robię źle? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się robi ukośnik tzn nie układają sie płasko te duże koraliki... co robię źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że albo masz źle nawleczone koraliki albo nie wbijasz się szydełkiem po kolei w koraliki. A jakie masz te duże koraliki? Może wzięłaś za mały rozmiar w stosunku do reszty koralików.

      Usuń
  10. Witam. Mi również gąsieniczka nie wychodzi. Mam pytanie dlaczego jest w co drugim rzędzie jeden koralik więcej? Czy byś mogła być taka dobra i jeszcze raz opisać. Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżeli robimy bransoletkę jednokolorową to nawlekamy: 1 koralik duży, 2 koraliki małe 1 koralik duży 9 koralików małych . Sekwencja jest taka ponieważ duże koraliki są w co drugim rzędzie. Jak znajdę jakiś filmik z kursem to wkleję link :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....