czwartek, 23 października 2014

WIELKA RADOŚĆ

Witajcie kochani :-) Dzisiaj mam bardzo radosny dzień. Otóż po godzinie 12 w południe stanął u mych drzwi kurier z wielkim pudłem. Szkoda tylko,że tego pudła nie chciał oddać za darmo :-)
A w tym pudle był piękny, nowy, upragniony owerloczek :-) Oczywiście dzień wcześniej sama sobie go zamówiłam...hehehe:-) Ale w końcu. po długim, długim wręcz bardzo długim oczekiwaniu mam swój własny owerlok. Wizualizowałam go ponad 10 lat ( jak i nie dłużej). Ale zawsze były inne ważniejsze wydatki, albo akurat nie miałam potrzeby szycia. A teraz stoi i cieszy moje oczy:


Dobrze, że kurier przyszedł w południe bo miałam już wszystko przygotowane do obiadu i posprzątane w chałupce więc z czystym sumieniem mogłam przysiąść do maszyny i trochę ją rozgryźć. 

Dla sprawdzenia maszyny i cieszenia się nią oczywiście też,  uszyłam mojej Jagódce proste leginsy. 




Póki co owerlok jest świetny. Jak go bardziej przetestuje na różnych tkaninach to postaram się stworzyć o nim recenzję :-) 

A teraz się z Wami żegnam i życzę spokojnej nocki :-) 


8 komentarzy:

  1. Kasiu- super, że marzeenie się spełniło! Niech Ci służy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiem jaka to radość jak w drzwiach stoi kurier... Nie znam się zupełnie na maszynach dziewiarskich ale Twoja radość mówi mi że sprzęt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kurier mógłby częściej stawać w drzwiach ;-) Tylko trzeba by jakiegoś sponsora mieć chyba:-) I Faktycznie moja radość jest wielka :-)

      Usuń
  3. super.. taki zakup to COŚ wielkiego :-) otwiera wiele nowych możliwości :-) powodzenia w szyciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wspaniała wiadomość! Poza tym, działasz ekspresowo - jednego dnia zamówienie, drugiego maszyna w domu, szycie, fotki i jeszcze post. Nie mogę się nadziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe....to faktycznie był ekspres :-) ale działała tu moja radość :-) A to, że maszynę tak ekspresowo otrzymałam to zasługa pana z formy Wójcik i spółka :-) Ledwo kliknęłam "kup to" a już był do mnie telefon w sprawie gratisów i zapewnienie, że maszyna jeszcze tego samego dnia zostanie wysłana :-) I tak, też było :-)

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....