czwartek, 10 lipca 2014

KOTY GÓRĄ

Witajcie. Dzisiaj przynajmniej pogoda się poprawiła to i mi od razu wena do szycia przyszła. I tak oto powstało kilka kosmetyczek i dwie torebki. Tak jak w tytule posta, koty górą. Zagościły i tym razem na moich torebkach, bo po prostu podobają mi się ;-)
   

                                                                Dość spora torebka -przód



tył 


wnętrze torebki 



mała listonoszka - przód 



bok i mały breloczek, też kotek :-)



tył torebki. 


A od tej koronki to się chyba uzależniłam :-) 

Kotek zagościł też na jednej z moich kosmetyczek 




A tu zbliżenie na motyw ozdobny kosmetyczki 


Zrobiony został z nakrętek od śrubek ;-) 
niestety to nie mój pomysł tylko zaczerpnięty z czasopisma "Mollie potrafi" 
Polecam to czasopismo. Dużo ciekawych  inspiracji i porad. 

Oczywiście powstały też drobiazgi deco, nic szczególnego ale Wam pokaże 






A na koniec, trochę prywaty. Fotka mojej juki, która w tym roku pięknie mi zakwitła. 



Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że tu zaglądacie.
Spokojnej nocki życzę :-) 






3 komentarze:

  1. Ile cudowności za jednym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podobają :-) i jakie dopracowane !!! nawet breloczek jest w kształcie kotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super rzeczy- zdolniacha! A jukka - tfu tfu piękna!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....