wtorek, 8 lipca 2014

FILCÓWKI I FURA RADOŚCI

Witajcie. Dzisiaj mam Wam do pokazania dwie torebki filcowe, które uszyłam w piątek a w sobotę już ich nie miałam. I to cieszy, jak moje "uszytki" komuś przypadną do gustu.
Tym razem też postawiłam na czarną koronkę bo bardzo mi się takie połączenie podoba.

                                                        Przód torebki


tył torebki 


wnętrze torebki 


Przód torebki 


tył torebki 


wnętrze torebki 


A teraz o furze radości. A mianowicie wczoraj dostałam paczuszkę od Ewy z bloga biżuteryja. A w paczuszce jak zwykle same cudeńka. Zresztą co ja będę pisała, zobaczcie sami


Tkanina w tukany od razu podbiła moje serce ;-) 

na zdjęciu brak super złotej farby do decoupage, bo mi córa gdzieś wyniosła i nie umiałam znaleźć :-) Ale dzisiaj na szczęście się znalazła. 

Dzięki Ewuś za takie cudowności. 

A ja oczywiście zabieram się za bransoletki dla Ciebie , a ty sobie wypoczywaj i pozdrów Bałtyk ode mnie :-) 


2 komentarze:

  1. torebeczki urocze !!!!! połączenie rzeczywiście trafione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki rewelacja nie dziwię się że znajdują właścicieli tak szybko. A przesyłka ...
    na bogato :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....