niedziela, 15 czerwca 2014

BLIŹNIACZKI

Witajcie. Przysiadłam do maszyny i wzięłam się za szycie. Wymyśliłam sobie nowy fason i tak mi się spodobał, że machnęłam od razu dwie torebki. Torebki są średniej wielkości ale wbrew pozorom dość pakowne. Torebki maja wymiary: szerokość 38 cm a wysokość 27 cm . Torebki zapinane są na zamek 


Można je nosić na dwa sposoby, bo posiadają uszy i regulowany pasek  :-) 



Z tyłu torebek duże kieszenie 



wewnątrz torebek również kieszonki 



I jak Wam się podobają ? 


Oczywiście kilka rzeczy deco też powstało. Zbliża się koniec roku więc, z tej okazji powstały dwa serduszka dla nauczycielek od szóstoklasistów 


a przedszkolaki podarowały swojej pani takie pudełeczko 




Powstało też duże pudło na drobiazgi . Jego wymiar to 30 cm na 20 cm . Ten motyw serwetki bardzo przypadł mi do gustu, więc pewnie kiedyś go jeszcze wykorzystam. 




A na koniec muszę się Wam pochwalić meblami ogrodowymi jakie zmajstrował mój M :-) 



Tu na fotce mebelki jeszcze są w stanie surowym, czyli nie pomalowane ;-) 


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję że tu zaglądacie i zostawiacie tak fajne komentarze. 
Życzę udanej niedzieli. 









2 komentarze:

  1. No torebki, powiem Ci super! Decu wychodzi Ci spod rąk jakbyś całe życie tylko tym się zajmowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, to miłe usłyszeć takie słowa :-)

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....