czwartek, 8 maja 2014

SPOSÓB NA HOBO

W końcu zasiadłam do maszyny i uszyłam hobo dla koleżanki. Jeszcze raz przemyślałam sobie sposób zszywania elementów i torbę uszyłam szybciutko ;-) Jak będę miała chwilkę to zrobię kursik dla zainteresowanych.
A oto hobo, pomieści wszystkie skarby jakie nosi każda kobieta . W takiej torbie radzę kluczyki lub portfel wsadzić do bocznej kieszeni. Bo ich znalezienie w samej torebce graniczy z cudem i zawsze kończy się wysypaniem całej zawartości :-)

                                        Torebka, a w zasadzie torbiszcze uszyte z eko zamszu. Posiada dwa paski, jeden krótki 30 cm do powieszenia na ramieniu, a drugi dłuższy 70 cm do powieszenia " na skos " jak potrzebne są nam  wolne ręce.  Pasek długi zaczepiony jest karabinkami, więc można go całkowicie odpiąć.






Wewnątrz torebki bawełniana podszewka z dwiema kieszeniami. Do torebki przypięty jest ozdobny brelok serce. Torebka zapinana jest na zamek. 


Torebka ma wymiary: szerokość 47 cm , wysokość 43 cm  


I to tyle na dzisiaj. Życzę spokojnej nocki a ja z czystym sumieniem ( bo torba już uszyta) mogę zabrać się za decoupage ;-)

pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....