niedziela, 13 października 2013

KOLEJNA FILCÓWKA

Kolejna filcówka na moim warsztacie. Już taki fason był u mnie, nawet z taką samą aplikacją, więc nie będę się na jej temat rozpisywać. Powiem tylko, że została uszyta dla pewnej bardzo sympatycznej Kasi.

                                                            przywieszka


przód torby 


tył torby 


bok torby 


wnętrze torby 





Nie mam pojęcia co ta torebka ma w sobie takiego, że wielu osobą się podoba. Oczywiście ja jestem z  niej bardzo dumna, bo od początku do końca jest moja. Sama wymyśliłam sobie fason, sama zrobiłam wykrój i aplikacje i oczywiście sama uszyłam. Taki fason torebki i z taką samą aplikacją uszyłam jako pierwszą filcową torebkę i noszę ją z dumą.

4 komentarze:

  1. Się podoba bo bardzo fajna i już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest <3
    Uniwersal ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, Kasia nie nadążam zaglądać na Twój blog a tu kolejne cudowności. Bardzo twórcza z Ciebie Kobieta

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....