piątek, 13 września 2013

TOREBEK CIĄG DALSZY

Za każdym razem jak kończyłam którąś z torebek, moja Jagódka krzyczała MOJA, MOJA,MOJA !!! Żal mi jej było jak musiałam tłumaczyć, że to nie dla niej. Jej smutne oczka i podkówka na buzi zmobilizowały mnie i uszyłam mojej Jagódce torebeczkę. Taką małą, w sam raz dla niej.

                                               W środku taka prosta bez żadnych kieszonek



Tym razem aplikacja to jamnik, który "ciagnie" się przez całą torebkę  :-) 



tył torebki 


Jagoda prze szczęśliwa i o to chodziło. 

Oczywiście nie obeszło się bez uszycia także torebki dla dużej modnisi. 
Dzisiaj chciałabym wam pokazać torebkę ciut mniejszą, bo o wymiarach 27 cm na 25 cm, z długim regulowanym paskiem. 

Bok torebki 


tył 


przód 


wnętrze torebki, oczywiście z kieszonka i paskiem na klucze oraz miejscem na długopisy 



przywieszka 


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę udanego weekendu :-) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....