środa, 25 września 2013

EKO, EKO EKO....

W zasadzie to nie wiem jaka jest poprawna pisownia słowa eko. A wy wiecie ? Jako, że po polsku ekologia pisze się przez k, więc ja będę używać formy eko. Tak mnie wciągnęły te eko torby, że powstały dwie następne. Zakupiłam super tkaninę komiksową i zaraz zasiadłam do szycia. Torby są dość spore. Mają wymiary 40 cm na 47 cm.





Ja jestem z nich bardzo zadowolona i bardzo mi się podobają. Koleżance spodobał się materiał i poprosiła mnie o uszycie torebki worka. Dzisiaj zabieram się za to, więc w następnym poście pewnie wam ją pokaże. 
A tak przy okazji chciałabym się pochwalić kolejnym zegarkiem sutasz, o który poprosiła mnie znajoma. Forma bardzo prosta, ale nowej właścicielce bardzo się podobał. 






I jeszcze zakładka do książki



Dzisiaj to już wszystko co chciałam wam pokazać. 
Zabieram się za torebkę.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :-) 



3 komentarze:

  1. Piękne prace i ten zegarek , śliczny ! Zapraszam do siebie www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten zegarek, ja nie mam cierpliwości do tego,torba fajna muszę sobie taka uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie minęło już trochę czasu od pojawienia się tego posta, a ludzie nadal patrzą pożądliwie na eko torby. Zegarek ma niesamowitą formę i kolorystykę. A zakładka na książki bardzo pomysłowa i nietypowa.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....