poniedziałek, 2 września 2013

CHUSTA SZYDEŁKOWA

Z racji tego, że koraliki jakoś mnie ostatnio nie lubią, przerzuciłam się na włóczkę. Powstała nie za duża chusta szydełkowa  ze wzoru z "Małej Diany lubię szydełkować", który trochę zmodyfikowałam bo brakło mi włóczki. Chusta ma kształt trójkąta równobocznego o wymiarach 95 cm na 76 cm.   Do wykonania chusty użyłam włóczki akrylowej, ale niestety nie podam jej nazwy, bo włóczka była z zapasów i nie miała już karteczki. Poszedł cały motek 100 gr. Chusta nie jest za duża, dlatego nadaje się zarówno dla dużej modnisi jak i dla małej.  Tak oto się prezentuje:

                                                                na mojej małej modelce


tu chusta zawiązana ciut inaczej 


w rozłożeniu 


wzór z bliska 


oczywiście metka 





i oto moje oblicze 


tu chusta zawiązana jak apaszka 


I jak wam się podoba?

Teraz na szydełku motam węzły Salomona, z których ma powstać szal. Oczywiście jak już go zrobię to pokażę. 

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i zycze miłego dnia

1 komentarz:

  1. Chusta piękna, bardzo fajny wzorek. Ja niestety tylko salomona potrafię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....