środa, 26 października 2016

ŚWIĘTA

Hej. Do świąt jeszcze dość sporo czasu, ale ja już zabrałam się za świąteczne ozdoby.
Oczywiście na warsztat poszły bombki

                                             Te zainspirowane są bombkami z Inspirello.pl





Tu dość sporej wielkości bombki styropianowe 



a tu akrylowe






i trochę mniejsze styropianowe 


A tutaj mały eksperyment z solami patynującymi 




Do mojej pracowni zawitały też domki z drewna.
Zdobiłam je woskiem i olejami do drewna 






i choineczki  





Oczywiście nie zabrakło i dekorów 

















i magnesów 





Większość dekorów ozdobiłam papierami z linii itd collection 

To wszystko na dzisiaj :-) 

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocki :-) 


1 komentarz:

  1. Jak zawsze bardzo dużo prac, Ty to hurtowo załatwiasz temat :)Próbę z solami patynującymi uważam za bardzo udaną :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....