środa, 18 maja 2016

GDZIE TA WIOSNA

Hej wszystkim. Pogoda nas nie rozpieszcza tej wiosny. U mnie od dłuższego czasu zimno i deszczowo. Więc siedzę w pracowni i dłubię sobie moje robótki. Jak zwykle trochę mi się tego nazbierało. Zacznę o dekorów :










Zrobiłam też kilka zakładek do książek





oraz kilka magnesów na lodówkę 






Zrobiłam też buteleczki na różne okazje 





Niektóre prace wykonałam oczywiście z super papierów itd collection 





Uszyłam tez kilka torebek filcowych:












Chciałam się Wam też pochwalić moją wygraną  w " Mój dcoupage" 


A i zrobiłam sobie z papierowej wikliny klatkę z ptaszkiem :-) 




I to już wszystko co chciałam Wam pokazać :-)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Papapa






2 komentarze:

  1. Witam, mam pytanie czy ma pani jakiś wykrój na tą torebkę z wiedźmą na miotle? Jest Świetna!!
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....