środa, 16 marca 2016

JAJKA, DEKORY I CAŁA RESZTA

Hej. Czy ja kiedyś napiszę posta, w którym pokażę Wam tylko jedną rzecz?
Chyba nie. Jak zwykle mam Wam do pokazania kupę moich prac. Zacznę od zaległego jajka.
Jajo jest dość sporej wielkości



zrobiłam też kilka magnesów na lodówkę 








i zakładki do książek 








w między czasie powstała też butelka 


do zrobienia której użyłam papieru itd collection


dekory, wyszły mi takie: 





do ostatniego dekora również użyłam papieru z itd collection



To już wszystko co chciałam Wam pokazać. 
Teraz kończę ostatnie jajeczka i zabieram się za szycie ;-)

Pozdrawiam i dziękuje, że tu zaglądacie. 







3 komentarze:

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace a jajko szczególnie mnie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....