środa, 15 lipca 2015

TORBA PLAŻOWA I CAŁA RESZTA

Witajcie. W związki z tym iż wybieram się  na urlop uszyłam sobie torbę plażową. Torba jest bardzo pojemna, więc myślę że zmieszczę w niej wszystkie  niezbędne akcesoria potrzebne na plaży.
Torbę uszyłam z dość grubej bawełny. Wewnątrz torby oczywiście podszewka z dużą kieszenią.
Torbę zgłosiłam  na konkurs na FB, więc jak komuś się podoba, to bardzo proszę o like pod zdjęciem mojej torby TUTAJ 


Zewnętrzną kieszeń uszyłam techniką chenille 




I co o niej myślicie? 
Podoba się Wam?
Bo ja jestem z niej zadowolona:-)

A teraz trochę decoupage. Zacznę od zakładek do książek 





a teraz dekory 







i trochę papierowej wikliny 



I to wszystko na dzisiaj;-)
Pozdrawiam Was i życzę udanego dnia :-)






2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy, ale...TORBA GENIALNA! I te uszy!!!!!!!!!!!A materiał jakby lekko znajomy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) tak materiał znajomy bo od Ciebie z wymianki ;-)

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....