poniedziałek, 3 listopada 2014

ZAKŁADKI, ACH ZAKŁADKI

Witajcie moi mili. Ja "zakładkowałam"  się na maks. Najpierw kosmetyczki, potem torebki a teraz znowu torebki z zakładkami. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten efekt, więc siedzę i szyje.
Jako pierwszą przedstawiam Wam torebkę z eko zamszu, Kolorki bardzo jesienne, więc dla urozmaicenia kilka ćwieków gdzie nie gdzie.


wewnątrz pikowana podszewka z kieszonką 


Cały czas myślałam nad tym, czy ten model da się uszyć też z filcu. Akurat  swoich zasobach znalazłam filc o odpowiedniej grubości ale i bardzo plastyczny. 
I powstała taka oto torebka 


Wewnątrz, dla kontrastu połyskliwa podszewka z kieszonkami. 





Pomimo, że
 filc jest bardzo miękki i plastyczny , moja maszyna bardzo zipała, ponieważ w niektórych miejscach miałam 
nawet 6 warstw filcu. 
Ale jak widać, dałam radę i kocham za to moją maszynę.
Ta torebka pójdzie na konkurs w "Radość szycia "

A na koniec małe decu. Tabliczka na drzwi do sklepu dla znajomej :-) 


I to wszystko. Zmykam, bo już późno. Życzę spokojnej nocki i jak zawsze dziękuje, że jesteście. 



4 komentarze:

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....