poniedziałek, 1 września 2014

TROCHĘ TEGO TROCHĘ TAMTEGO

Witajcie moi drodzy. Ja już po dożynkach gminnych. Było super, szkoda tylko że znowu pogonił mnie deszcz. Ja  ostatnio do tych opadów atmosferycznych to mam jakieś szczęście. Gdzie nie pojadę to tam prędzej lub później zaczyna padać. Cóż...widocznie taki mój mokry los:-)
A dzisiaj trochę  decoupage i coś spod maszyny.

                                             na prośbę koleżanki powstała wizytówka na drzwi


A ten pojemniczek to dzieło mojego M od początku do końca. 




Pudełko na wino 


Duża skrzynia z przegrodami ,mieszcząca dwie butelki wina. Ale równie dobrze może być przeznaczona nie koniecznie na alkohol 


Bardzo duża skrzynia,  mieszcząca trzy butelki wina 


dekory 







A teraz trochę szycówki  nie mylić z sieciówką :-) 

kosmetyczki 





i woreczki na papcioszki, klocki lub inne skarby 











6 komentarzy:

  1. worki super, skrzynecka M - rewelacja i tyle fajnych sentencji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oglądałam na początku to zachwyciły mnie dekupaże a jak zobaczyłam szyciówki to też się zachwyciłam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....