wtorek, 30 września 2014

NASZYŁO SIĘ :-)

Witajcie. Czy też macie taką piękną polską jesień ?  U mnie jest cudo pogoda i w czwartek wybieram się na grzybki. Może coś jeszcze będzie :-) 
A teraz jak w tytule posta , naszyło się u mnie troszkę. 
Powstały kolejne torby z dresówki. 

                                Motyw czaszek już był, ale torebka znalazła właścicielkę, więc uszyłam kolejną. 
                                                Tym razem kieszeń z przodu jest ciut większa. 





a tu torebka z wąsikami :-)





Psiapsióła poprosiła o komplecik: portfel plus etui na dokumenty i karty. 
Czerwone z filcu. 
Więc mówi i ma. Mam nadzieję, że się jej spodoba .

Etui 



portfel 



A tak prezentują się razem :-)


I to tyle na dzisiaj. Życzę spokojnej nocki i dziękuje, że tu zaglądacie i zostawiacie komentarze. 

Papapa


3 komentarze:

  1. te etui rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam już materiały... też będę kombinować: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, z niecierpliwością czekam co wykombinujesz :-)

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....