poniedziałek, 25 sierpnia 2014

DECO, FILC I BAWEŁNA

Witajcie kochani. Ostatnio miałam dużo roboty więc nie miałam kiedy pisać. Przez weekend byłam w Cieszynie na jarmarku. Sobota była rewelacyjna zarówno pogodowo jak i jarmarkowo. Jednak deszczowa niedziela wygoniła nas z jarmarku dość wcześnie. Ale i tak jestem zadowolona.




Jak zwykle nazbierało się u mnie dużo rzeczy, które chciałabym Wam pokazać :-) Więc ostrzegam, że ten post będzie długi :-) 
Zacznę od torebek bawełnianych


wnętrze torebki 


wnętrze torebki 


torebka MIKI dla dziewczynki 



wnętrze torby 


a tu też Miki, tyle że dżinsowa 


tył torebki 


wnętrze torebki 


Jagódce oczywiście też uszyłam torebkę MIKI i do kompletu opaskę 



Teraz kolej na torebki filcowe 

listonoszka 


tył torebki 


z kwiatkiem 


tył torebki 


a tu z takim dekoracyjnym elementem 
Ewuś jak ci się podoba zastosowanie tego paska ? 


tył torebki 


A na koniec trochę deco 

Będąc na urlopie udało mi się kupić takie przecudne skrzyneczki z szybką. Wzięłam się więc za bielenie, malowanie, transferowanie, oklejanie i lakierowanie. Efekt oceńcie sami :-) 





Dekor 


anielskie serduszko 


dekor 


i znowu serduszko 


a tu kilka prostych obrazków na deskach 








Ufff..... to już wszystko :-)
Ale pochwalę się Wam jeszcze moimi zakupami 


Polecam sklep internetowy i stacjonarny  Koraliny

Super zaopatrzenie, dobre ceny i przemiła obsługa, czyli Karina 





To na dzisiaj już wszystko. Dziękuje za wytrwałość czytającym ten post, którzy dotarli do jego końca :-)  

Pozdrawia Was i życzę spokojnej nocki :-) 







6 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie moglam uczestniczyć w tym jarmarku... Chętnie obejrzałabym wszystkie Twoje prace na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda wielka, fajnie by było spotkać się w realu :-) Teraz trzeba pilnować i wysyłać zgłoszenia na listopad :-)

      Usuń
  2. Kasiu! Ty to masz pomysły!!!!!!!!!!!Rewelacja1 Ale wiesz co....Ty to się tak w decoupageu rozkręciłas, że po prostu te Twoje skrzyneczki sa w stanie oczarowac każdego! Reszta tez! Brawo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....