środa, 23 kwietnia 2014

SPONIEWIERANY DRÓB

Witajcie kochani. Jak tam po świętach ? Kilogramy przybyły ? U mnie na szczęście nie. Oczywiście w szale przedświątecznym i w czasie odpoczynku świątecznym bawiłam się dalej decoupage wraz z moim M. Powstało kilka prac. Rezultaty oceńcie sami . Zacznę od nowoczesnych obrazków, które wykonane są na sklejce.

                                                          Oczywiście moje ulubienice

                                                         wymiary 17 cm/28 cm


wymiary 15 cm/31 cm 


wymiary 28 cm/21 cm 


i widoczki znane chyba każdemu 

wymiary  10,5 cm/ 20 cm 


wymiary 24,5 cm/ 20 cm 



tryptyk 
wymiary   46 cm/20 cm 


i takie kobietki 

wymiary  14,5 cm/19,5 cm 


wymiary  16 cm/29 cm 


11 cm/22 cm 


wymiary  19 cm/ 13 cm 


I co sądzicie o takich obrazkach? 

A teraz przyszedł czas na autorów postu. Oto mój sponiewierany  drób. Cały komplecik. Ja powiem szczerze i nieskromnie , że jestem z niego dumna. 


obrazy na desce 

wymiary 20 cm/25 cm 




taca 

wymiary 20 cm/30 cm 


herbaciarka 




Mój M namachał się niemiłosiernie przy czyszczeniu tych deseczek na obrazki  a ja się namachał przy przecierkach. 

I to tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej nocki :-) 



6 komentarzy:

  1. eeeeeeee...no kury bija na głowę wszystko, Nawet MM nawet AH! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, pracowite te święta były. Efekt REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, drób jest faktycznie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koguciki podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....