środa, 23 kwietnia 2014

SPONIEWIERANY DRÓB

Witajcie kochani. Jak tam po świętach ? Kilogramy przybyły ? U mnie na szczęście nie. Oczywiście w szale przedświątecznym i w czasie odpoczynku świątecznym bawiłam się dalej decoupage wraz z moim M. Powstało kilka prac. Rezultaty oceńcie sami . Zacznę od nowoczesnych obrazków, które wykonane są na sklejce.

                                                          Oczywiście moje ulubienice

                                                         wymiary 17 cm/28 cm


wymiary 15 cm/31 cm 


wymiary 28 cm/21 cm 


i widoczki znane chyba każdemu 

wymiary  10,5 cm/ 20 cm 


wymiary 24,5 cm/ 20 cm 



tryptyk 
wymiary   46 cm/20 cm 


i takie kobietki 

wymiary  14,5 cm/19,5 cm 


wymiary  16 cm/29 cm 


11 cm/22 cm 


wymiary  19 cm/ 13 cm 


I co sądzicie o takich obrazkach? 

A teraz przyszedł czas na autorów postu. Oto mój sponiewierany  drób. Cały komplecik. Ja powiem szczerze i nieskromnie , że jestem z niego dumna. 


obrazy na desce 

wymiary 20 cm/25 cm 




taca 

wymiary 20 cm/30 cm 


herbaciarka 




Mój M namachał się niemiłosiernie przy czyszczeniu tych deseczek na obrazki  a ja się namachał przy przecierkach. 

I to tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej nocki :-) 



6 komentarzy:

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....