wtorek, 21 stycznia 2014

OPASEK CIĄG DALSZY

A u mnie na topie opaski :-) Te dwie uszyte dla kogoś ważnego, czyli dla chrzestnej mamy mojej Jagódki.
Jedna  uszyta z bawełny druga z eko zamszu.





A tutaj wrzucam fotkę obydwu cudownych kobitek w moich opaskach :-) Obydwie wyglądają w nich super :-)



Jak widać motyw kotka pasuje i dużemu i małemu :-) 
A na koniec pochwale się Wam moimi kolejnymi próbami filcowania na sucho. 
Tym razem przedstawiam Wam myszkę



Myszka ma jakieś 4 cm długości bez ogonka. Małe to a nadziabałam się igłą niemiłosiernie ;-)

Pozdrawiam was kochani serdecznie i dziękuje, że tu zaglądacie. 





5 komentarzy:

  1. Ale jestescie fajne!!!!
    PS Długo się taką myszkę filcuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, trudno mi powiedzieć:-) Pewnie wszystko od umiejętności zależy. Ja mą chyba ze 2 godziny maltretowałam :-)

      Usuń
  2. Taką myszkę chciałoby się przytulić, taka słodziutka. Opaski bardzo twarzowe. Dziewczyny prezentują się w nich świetnie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....