środa, 4 grudnia 2013

BROSZKI

Dzisiaj pokażę Wam broszki, które zrobiłam z filcu. Jestem typem chomika więc wszystko mi się przydaje. Tak też było z każdym kawałeczkiem filcu, który pozostawał mi po wykrojeniu torebek. Zbieram te kawałeczki skrupulatnie i mam już tego cała reklamówkę. Tak, że broszek będzie więcej :-)  Wczoraj zabrałam się do pracy i wyszły mi takie oto dwie broszki:          

                                                                 Ta jest z hematytami
                 

a ta z koralem


I jak? Mogą być ?

A teraz jeszcze pochwalę się kolejną torebką filcową, która została uszyta dla koleżanki. Już taką szyłam ale z czarnego filcu. Tutaj w wersji grafitowej  

przywieszka 


przód 


tył 


wnętrze 


To dzisiaj już wszystko co chciałam Wam pokazać . Miłego popołudnia życzę ;-) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....