czwartek, 3 października 2013

KOLEJNA TOREBKA I KOŁDERKA Z PODUSIĄ

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać kolejną torebkę, którą uszyłam już jakiś czas temu. Torebka ma krój worka i wymiary  40 cm  na 29 cm. i regulowany pasek, tak aby każda kobietka mogła go sobie dopasować do swoich potrzeb. Oczywiście posiada podszewkę i praktyczną kieszonkę wewnątrz.

                                                          przód torebki


mocowanie paska przy torebce 


wnętrze torebki z kieszonką na zamek 


Dzisiaj natomiast uszyłam kołderkę i podusię dla mojej Jagódki. Moje dziecko ma manię wyciągania kołderki z łóżeczka i kładzenia jej przed telewizorem na podłodze . Tak ogląda bajki. Postanowiłam skończyć z tym procederem i uszyłam jej kołderkę i podusię do oglądania bajek . 
Jagódka zachwycona więc mam nadzieję, że skończy się wynoszenie pościeli z łóżka. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....