poniedziałek, 1 lipca 2013

OCZYWIŚCIE BRANSOLETKI....

....ALE NIE TYLKO. DZISIAJ CHCIAŁABYM WAM POKAZAĆ KILKA BRANSOLETEK, KTÓRE IDEALNIE NADAJĄ SIĘ NA LATO. SA KOLOROWE I ENERGETYCZNE. OTO ONE:

                                           ZE SZNURKA SATYNOWEGO I KORALIKÓW


TE KORALIKI KSZTAŁTEM PRZYPOMINAJĄ MI DYNIE:-) 



I POMARAŃCZOWA Z KOKARDKAMI 


W RAMACH RELAKSU POWSTAŁY KOLCZYKI SERDUSZKA
(JUŻ MAJĄ WŁAŚCICIELKĘ}


OCZYWIŚCIE MUSIAŁAM TEZ ZROBIĆ COŚ Z DROBNICY I POWSTAŁ KORALIKOWY KOMPLECIK W ZIELENI, KTÓRA  PONOĆ W TYM SEZONIE JEST BARDZO MODNA.


PRZYWIESZKA


BRANSOLETKA 


KOLCZYKI 



I OSTATNIE MOJE TWORKI 


Z KORALIKÓW TILE, PEREŁEK I TOHO 



Z PEREŁEK, FIRE POLISH  I TOHO



Z PEREŁEK I TOHO

Z TEJ BRANSOLETKI  JESTEM WYJĄTKOWO ZADOWOLONA 
I MOŻE TO NIE SKROMNE Z MOJEJ STRONY, ALE BARDZO MI SIĘ PODOBA





TO BY BYŁO DZISIAJ TYLE. POZDRAWIAM WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH.  





  

6 komentarzy:

  1. Tęczowa bransoletka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto i czerwień to mój faworyt w tym poście.Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak zawsze wszystko śliczne. Kasia na ambicje mi wchodzisz, ja nie robię nic twórczego - może w ten weekend jak nie wyjedziemy. "włochata" bransoletka the best!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! jakie oryginalne rzeczy! Mam pytanie o tę pierwszą ze sznurków- czy łatwo się taka robi? Umiem tylko taka zwykłą makramkę..... Dodaję się do obserwowanych, bo az miło poogladać.... Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, cieszy mnie każda nowa osoba tu zaglądająca:-) A ta bransoletkę robi się bardzo prosto,tu masz link do filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=GDD9mcKNrcs A ja idę popatrzeć co ciekawego na twoim blogu :-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki wielkie- nie wyglada na trudne ;-)- no to teraz tylko sznureczki muszę dokupić. I wiesz co? Bardziej podoba mi się Twoja :-) Buźka!

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....