piątek, 3 maja 2013

KOLEJNE DZIERGADŁKO

TYM RAZEM TOREBKA, DLA MAŁEJ MODNISI, ZROBIONA NA ZAMÓWIENIE. MAM NADZIEJE, ŻE NOWEJ WŁAŚCICIELCE SIĘ SPODOBA.
TOREBKA ZROBIONA NA SZYDEŁKU Z WŁÓCZKI "KOCUREK"  Z FILCOWĄ APLIKACJĄ I PRZYWIESZKĄ.
A OTO ONA:


TOREBKA MA PASEK, KTÓRY MOŻNA  REGULOWAĆ NA DOWOLNĄ DŁUGOŚĆ. 

PRZYWIESZKA TO MAŁY PORTFELIK 


APLIKACJA NA TOREBCE


WNĘTRZE TOREBKO USZYTE Z MATERIAŁU W KWIATUSZKI



I JAK WAM SIĘ PODOBA?
JA OSOBIŚCIE I SZCZERZE MUSZE POWIEDZIEĆ, ZE JESTEM TĄ TOREBKĄ ZACHWYCONA.  MOŻE TO NIE SKROMNE Z MOJEJ STRONY, ALE BARDZO SIĘ Z NIEJ CIESZĘ. 



7 komentarzy:

  1. Słodziuteńkie sóweczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebeńka, super pomysł :) Będę Cię podglądać, bo fajne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło mi kiedy przybywa nowych obserwatorów. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....