niedziela, 14 maja 2017

TRON DLA KRÓLA

Cześć wszystkim :-)
Dzisiaj chcę Wam pokazać tron dla króla. Sama nie wiem czy to już fotel czy jeszcze krzesło. Wytargany ze strychu, oczyszczony, zaolejowany i zawoskowany. Całej metamorfozy dokonał mój mąż. 


                                                          Tutaj w trakcie czyszczenia 




Zamiast pasków parcianych na siedzisko została położona sklejka z gąbką i obiciem 




I co myślicie? 

Ja z efektu jestem bardzo zadowolona. Mój M bardzo się postarał:-)

A tak przy okazji pokażę  Wam aniołki ze sklejki 



Mój M wyciął mi elementy ze sklejki, ja posklejałam i wymalowałam :-) 

Przy robieniu porządków w szafie znalazłam dwa sweterki, w których już nie chodze. 
Uszyłam z nich dwie poszewki ozdobne na poduszki


Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :-) 




1 komentarz:

  1. Nie mam pojęcia czy to krzesło czy fotel ale jest super po remoncie!Aniołki świetne :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....