czwartek, 25 czerwca 2015

BLIŹNIACZKI

Hej, hej wszystkim. U mnie jak zwykle trochę się nazbierało rzeczy, które chciałabym Wam pokazać. Działam sporo bo już w niedziele jadę na noc świętojańską ze stoiskiem. Mam nadzieję, że pogoda dopisze:-)
Zacznę od bliźniaczek( jak w tytule postu) czyli filcowych torebek.
Pierwsze bliźniaczki to dość spore torby miejskie, uszyte z filcu i pikowanego ocieplacza







A druga para bliźniąt to również filcowe torebki, ale tym razem z ludowym akcentem.
Pomysł  na te torebki podsunęła mi pewna sympatyczna Ela. 
Dzięki bardzo:-) 










   Uszyłam również (na specjalne życzenie) prostą, bez żadnych dodatków dużą torebkę




I jak? Podobają się Wam? 

Oczywiście foamiran też był w użyciu bo stał się moją kolejną miłością :-)
Powstała opaska, tym razem specjalnie dla mojej Jagódki i broszka



a tu jeszcze dwie opaski z kwiatkami 



Siedzą przy maszynie machnęłam jeszcze dwie eko torby, z jakże prawdziwą sentencją 





Farby, kleje, papiery też były w użyciu.

Tabliczka na furtkę dla kumpeli 


i Ikony



A dla kumpeli od tabliczki zmalowałam też taką koszulę 















1 komentarz:

  1. Wszystko świetne, ale najbardziej urzekła mnie w tym wpiseie ta eco torba ni topopiel, ni to niebieski z napisem- genialna! Buziam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....