piątek, 22 maja 2015

RÓŻNOŚCI

Hej, hej moi mili. Działam dalej. Trochę szycia, trochę decoupage i trochę papierowej wikliny . Ale zacznę od całkowitej nowości. Mianowicie jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach z zimnej porcelany u Liny Shvets  . Polecam wszystkim. Bardzo miła i ciepła osoba. Uczyłyśmy się robić truskawki. A oto efekt mojej pracy



Zimna porcelana jest bardzo fajną masą plastyczną. Można z niej wyczarować cudeńka.
Jeszcze nie miałam czasu pobawić się porcelaną  domu, ale jak tylko znajdę czas to na pewno to zrobię. 

A teraz szycie.  Dzieciaki z przedszkola mojej córy będą tańczyć i śpiewać  na festynie rodzinnym w mojej wsi. Zostałam poproszona o uszycie spódniczek i fartuszków dla dziewczynek Takich "ala"  ludowe 


Pobawiłam się też trochę papierową wikliną i postał taki zamykany koszyczek 



Powiem szczerze, ze jestem z niego bardzo zadowolona. 

Pokarzę Wam też kilka moich ostatnich prac decu. 
Ostatnio przeważnie są to butelki, serduszka albo deseczki.
Kolejny zestaw dla nowożeńców


a tak wygląda zapakowany 


serduszko dla Dominika 


a deseczka dla Joli 


W końcu zabrałam się też za swój ogródek. 
Posadziłam 50 szt różnych kwiatków. Dzielnie pomagali mi mój mąż i Jagódka 


A dla ozdoby zrobiłam sobie stroik na stół na tarasie


Butelki maja obcięte dno, dzięki czemu mogę włożyć do środka świeczkę.
To już wszystko. Bardzo długi post mi się zrobił ale mam  nadzieję, że dotarliście do końca. 

Pozdrawiam i papapapa










4 komentarze:

  1. Śliczne. Szczególnie serducha mnie zauroczyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudne prace! Absolutnie wszytskie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak zaglądam na Twój blog zachwyca mnie różnorodność i ilość Twoich prac. Truskawki smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności a truskaweczki jak żywe aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....