czwartek, 17 kwietnia 2014

ZMIANA NAZWY BLOGA !!!!

Witajcie kochani. U mnie małe zmiany. Od dzisiaj blog będzie nazywał się  ModLiszka .  W końcu dojrzałam do zmiany nazwy na coś bardziej do mnie pasującego. Wiem, to już drugi raz jak zmieniam nazwę bloga, ale gwarantuję, że to już ostatni :-) Więc od dzisiaj jestem MODLISZKA.  A moja kochana koleżanka Ewelinka  z Evellbiżu  zaprojektowała mi takie super logo.



Zaglądajcie do Ewelinki  bo po za tym, że robi fajne logo to jeszcze tworzy przepiękną biżuterię :-)

Dziękują ci Ewelinko jeszcze raz bardzo serdecznie. 

Więc nie zapomnijcie, od dziś jestem ModLiszka :-) 

Papa miłego wieczorku 

8 komentarzy:

  1. Logo świetne. Modliszki uwielbiam. Mam nawet kilka zdjęć własnoręcznie zrobionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :-) A gdzie można by pooglądać te fotki , bo bardzo jestem ich ciekawa :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nazwa jak nazwa - rzecz gustu, ale też i nastroju. Myślę, że coś takiego jak nazwa bloga, fryzura, styl ubierania się itp. można sobie zmieniać jeśli nam z jakiegoś powodu nie pasuje tyle razy ile trzeba. Blog jest Twój i możesz z nim robić co chcesz. Ja nazwę swojego też już raz zmieniałam, ale nie czuję, że jest idealna i pewnie jeszcze coś wymyślę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, wszystko to rzecz gustu, ale ja chyba w końcu znalazłam taką, która mi odpowiada w 100% :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny pomysł, ładne logo :-)Wesołych świąt! Buźka!
    PS Torebka, bransoletki- codziennie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę zdrowych i spokojnych świat :-) Cieszy mnie to, że bransoletki i torebka jest w użyciu :-) Buźka

      Usuń
  4. dziękuje i zaraz idę pooglądać co u Ciebie ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....